Napisz do FPP zone - fppzone@box43.gnet.pl z opiniami na temat tego numeru. Pamiętaj - KAŻDĄ opinie bierzemy pod uwagę. Masz jakieś pomysły, napisałeś ciekawy tekst, zrobiłeś fajną mapke lub moda do dowolnego FPP - wal na tego mejla!
Witajcie w niby jubileuszowym wydaniu FPP zone [bo dwudziestym]. Ale my nadal nic sobie z tego nie robimy - czekamy aż FPP zone dotrwa do 50 numeru i dopiero wtedy odbędzie się wielka feta ;P.
Jak widzicie po raz kolejny zmieniłem lekko design kącika - co o takim układzie sądzicie? Bo jak dla mnie jest wygodny i chyba najłatwiej w nim składało mi się FPP zone. No i zresztą jest to numer z najmniejszą ilością grafiki [zajmują siakieś 200kilosów].
A co pozatym? Oczywiście, standardowo wybuchowa mieszanka tekstów z których należy wyróżnić... hm, nic trzeba wyróżniać bo prawie każdy z nich jest/powinien być ciekawy. Zresztą co ja gadam [wiecie?:P], sami przecież oceniacie nasze teksty i fachowość naszych autorów. Wytykajcie nam błedy, o plusach nie mówcie - znamy je ;).
W dziale z plikami prawie 13megasów ciekawego stuffu. Do Q3 dwie odjazdowe mapki i dwa nie mniej rajcujące mody - CPM Arena [przeczytajcie o tym w Quake 3 Scene] i Q3 Catch the Chicken [Znana nam już z Q2 świetna pogoń za kurą... złap ją i ty! A wtedy... run Chicken, run!;)]. Dla graczy w UT też dobrej jakości stuff wyszperany przez Cangaroo. No i oczywiście kolejna porcja map do klasycznego Duke Nukem 3D które serwuje nam Pajero;
A co za miesiąc? Jak to co?! No... dwudziesty pierwszy numer będzie :P. Narazie mogę was tylko o jednej jego atrakcji zapewnić - SPORA ilość tekstów związanych z Duke Nukem 3D [Głównie opisy Konwersji mu przeznaczonych] przygotowanych przez Pajero [Co prawda gdybym się "sprężył" to ten materiał mogł wejść do tego numeru ale... nie wszystko naraz]
Tyle tego smęcenia - do czytania, ale już! ;)
[ bl0/KszQ/WariaT/TKLNN ]
|
|