| |
Kurs Q3Radiant'a
Khe, khe, witam wszystkich, którzy tworza
mapy do Quake3 lub tych którzy chca je tworzyc a nie
maja o tym zielonego pojecia. Szczegolnie dla tych drugich
powstal ten dzial, którym będę się zajmowal ja,
ale oczywiscie moga tu zagladac wszyscy milosnicy Kwaka.
Zamieszcze tu obszerny tutorial do tworzenia mapek i
będę go pisal od podstaw, tak abyscie mogli zrozumiec
proces robienia aren i byscie sami, po jego dokladnym
przestudiowaniu, mogli budowac wlasne levele, które
oczywiscie będziecie przesylac do naszego dzialu mapy.
Jeżeli będziecie mieli jakies pytania czy niepewnosci
to of kors mailujcie do mnie
a na pewno Wam odpisze z odpowiedzia na problem:) Oczywiscie
opisuje tu zasady programu Q3Radiant,
który możecie zassac z dzialu pliki.
No to zaczynamy.
W moim opisie korzystam ze wskazowek
Jon'a Eriksson'a,
autora pierwszego tutoriala dla Radianta.
Spis:
:: Lekcja
1 - Konfiguracja programu i zbudowanie malego pokoju
:: Lekcja 2 - Zaawansowane
teksturowanie
:: Lekcja 3 - Oswietlenie
mapy
:: Lekcja 4 - Robimy
skocznie i teleport
:: Lekcja 5 - Troche
klawiszologii
:: Lekcja 6 - Moze zrobimy
drzwi
:: Lekcja 7 - Chcecie
miec na mapie lustro?
:: Lekcja 8 - Respawnujemy
sie z railem...
:: Lekcja 9 - Curves,
czyli co nieco o lukach
:: Lekcja 10 - Robimy
pole smierci (typu DM17)
:: Lekcja 11 - Lawa,
niebo, woda...
:: Lekcja 12 - Jak
mozna grac z botami...
:: Lekcja 13 - Jak
wrzucic swoja muzyke do gry?
:: Lekcja 14 - Jak
wrzucic swoja teksturke do gry?
:: Lekcja 15 - Teraz
zrobimy winde
:: Lekcja 16 - Jak
stworzyc format PK3?
:: Lekcja 17 - Skrypt,
jak napisac, co to jest?
:: Lekcja 18 - Konwertujemy
BSP na MAP
:: Lekcja 19 - Blok
o 5-ciu scianach, kolumna.
:: Lekcja 20 - Blok
o 5-ciu scianach, kolumna. new
Piszcie do mnie,
o tym co mam jeszcze umiescic w kursie, może macie jakies
pytania, czy nie wiem co jeszcze, to walic do mnie.
|