powstania
FSO Warszawy
On-Line
obsługi FSO Warszawa
techniczne
do Warszawy
marzenie
z mojego osiedla
w Ciechanowie
łącznik
Babucha
z wykładu
Politechniki Gdańskiej
z Wielkopolskiej
listy
zdjęcia
chodzą po ludziach
nam wiadomość ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Podstawowe dane techniczne:
![]() Charakterystyka techniczna: - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ![]() |
![]() gaźnikowy, czterocylindrowy, czterosuwowy, dolnozaworowy, szeregowy, średnica cylindra 82 mm, skok tłoka 100 mm, pojemność skokowa 2120 cm^, stopień sprężania 7, maksymalna moc 50 KM przy 3600 obr/min; zasilanie pod ciśnieniem, mechaniczna pompa paliwowa, gaźnik K-22 o zmiennym przekroju gardzieli i regulowanym przekroju głównej dyszy; smarowanie pod ciśnieniem, rozbryzgowe; chłodzenie wodą przymusowe z termostatem; filt powietrza bezwładnościowo-olejowy z siatką i tłumikiem szmerów ssania, instalacja elektryczna 12V; akumulator o pojemności 60 Ah, prądnica bocznikowa 18 A; luzy zaworów: zawory ssące - 0,23 mm, wydechowe - 0, 28 mm. |
![]() |
![]() na koła tylne, sprzęgło jednotarczowe suche, skrzynka biegów o trzech przełożeniach do przodu, dźwignia zmiany biegów pod kołem kierownicy, wielkość przełożeń na poszczególnych biegach w skrzynce biegów: I - 3,115; II - 1,772; III - 1,000; wsteczny - 3,738; przełożenie przekładni głównej 5,125; mechanizm różnicowy stożkowy z dwoma satelitami, półosie obciążone, kute łącznie z piastą koła. |
![]() |
![]() zawieszenie przednie niezależne na wahaczach i sprężynach śrubowych, tylne sztywne na resorach piórowych półeliptycznych, przy wszystkich kołach amortyzatory hydrauliczne tłoczkowe dwustronnego działania. |
![]() |
![]() nożne szczękowe hydrauliczne na wszystkie koła, ręczne mechaniczne na szczęki bębnów hamulcowych tylnych kół. |
![]() |
![]() ślimak globoidalny z podwójnym krążkiem, najmniejszy promień skrętu (ślad przedniego koła zewnętrznego) 6,3 m; wielkość przełożenia układu kierowniczego 16,6. |
![]() |
![]() tarczowe; ogumienie 6,00 - 16, ciśnienie w oponach przód 2 kG/cm^, tył 2,2 kG/cm^. |
|
![]() samonośne z blachy stalowej, kareta czterodrzwiowa. |
|
![]() długość 4665 mm, szerokość 1695 mm, wysokość (bez obciążenia) 1640 mm, rozstaw osi 2700 mm, rozstaw kół przednich 1364 mm, rozstaw kół tylnych 1362 mm, prześwit 200 mm, ciężar własny 1366 kg, nośność 5 osób. |
![]() |
![]() Próby przeprowadzono w listopadzie 1957 r. na trasie 2400 km., średnia temperatura +5 C, średnie wzniesienie nad poziom morza 320 m. Obciążenie 4 osoby + 70 kg bagażu. Przy rozpoczęciu prób samochodu na liczniku wykazywał przebieg 8200 km. Wskazania licznika kilometrów z błędem około 3%, wskazania szybkościomierza z błędami wg. zamieszczonej tabeli. |
![]() |
droga wybiegu przy 50 km/h | 375 m |
szybkość minimalna na III biegu | 16 km/h |
szybkość maksymalna | 105 km/h |
droga hamowania przy nacisku 50 kg i szybkości 50 km/h | 11 m |
pojemnościowy wskaźnik mocy | 23,5 KM/litr |
ciężar jednostkowy | 27,3 kG/KM |
![]() |
![]() |
|
Copyright © 1996-99 MASS EGREGIUS. All rights reserved. |
Strony utrzymawane na serwerze firmy SOFTEL |
![]() |